Wycieczka do Trójmiasta

Naszą podróż zaczęliśmy o godzinie 5:30.Zwiedzanie zaczęliśmy od Westerplatte, czyli symbolicznego miejsca historycznego. Po zobaczeniu pomnika, notowanego jako miejsce rozpoczęcia II Wojny Światowej, wyruszyliśmy w kierunku Starówki Gdańskiej, gdzie weszliśmy na Kościół Mariacki, poznaliśmy się z jego wnętrzem oraz z panoramą na starówkę, port i marinę. Chodząc po Gdańsku zapoznaliśmy się z takimi obiektami jak Fontanna Neptuna, ul. Długa, Żuraw Gdański, Długi Targ, Złota Kamienica i wiele innych... Po zwiedzeniu zabytków Gdańska pojechaliśmy w stronę Władysławowa, by móc się zakwaterować i zjeść obiadokolację. Drugi dzień poświęciliśmy na zwiedzanie Helu. Pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy, było fokarium. Mogliśmy poznać jego historię i zobaczyć pokaz karmienia fok oraz zwiedzić muzeum im poświęcone. Następnym miejscem na planie naszej wędrówki była latarnia morska z pięknym widokiem na wybrzeże, które również odwiedziliśmy, spacerując w stronę otwartego morza. Po zwiedzeniu miast opiekunowie dawali nam czas wolny, który mogliśmy poświęcić w różny sposób, tutaj też nie było inaczej. Ostatni dzień naszej wycieczki spędziliśmy w Gdyni i Sopocie. W Gdyni zwiedziliśmy Skwer Kościuszki, wyruszyliśmy w rejs statkiem oraz poznaliśmy historię okrętu ORP ,,Błyskawica. Natomiast w Sopocie mieliśmy okazję wejść na najdłuższe molo Europy, które liczy aż 512m długości. Wycieczka była zrealizowana z programu ,,Poznaj Polskę, dzięki temu mogliśmy pozwiedzać zabytki i piękne miejsca nad Polskim morzem. Powrót do domu odbył się wieczorem .